Top 6 Instagrama

Instagrama odkryłam jakieś dwa lata temu. Od tej pory stał się moim ulubionym social media. Co mnie w nim zachwyca? Możliwość dodawania zdjęć i podziwiania nieskończonej ilości pięknych obrazków z całego świata. To doskonały sposób na inspirowanie się i na chęć poprawienia swoich umiejętności fotograficznych, (bo aż serce się raduje kiedy pojawiają się serduszka od nieznajomych). Dodatkowo to medium, którego nie opanowały jeszcze ciocie Krysie i wujki Józki i trzecioklasiści z bloku obok. Ponadto, sama mogę wybierać kogo mam ochotę obserwować. Ale do rzeczy. 


IG przeglądam codziennie, choć nie jest to moim głównym punktem dnia. Raczej kiedy mam wolną chwilę lub na przykład akurat piję kawę, przesuwam paluchem po inspirujących fotografiach. Czasami można uznać to za sposób na złapanie oddechu podczas codziennych obowiązków. Choć wybór nie był łatwy dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka profili, które bezwarunkowo i na zawsze podbiły moje serce, a są to zdjęcia z różnych kategorii. 


1. #bookstagram 
Jak pewnie wiecie kocham książki i wszystko co z nimi związane, a moim marzeniem jest pokój z regałem na książki o powierzchni całej ściany. Dlatego też ta kategoria na IG to mój numer jeden. Obserwuje kilka na prawdę fajnych bookstagramowych profili, ale miłością bezwarunkową kocham tylko trzy. Zdecydowanie pierwsze miejsce na podium zajmuje profil Marty z  bibliofilem.być. To układanka pięknych biało-różowo-fioletowych fotografii z książkami w roli głównej. Miód na moje oczy. Na pudle znalazły się jeszcze Paulina z readingmylove oraz Miłka z maw_reads

2. #baby
Dzieci to druga kategoria, którą uwielbiam na IG. I nie mówię tu o zdjęciach robionych kalkulatorem tylko pięknej fotografii dziecięcej. Tutaj bez dwóch zdań moje serce należy do Dominiki i Antka z antpat_bee, gdzie zdjęcia nie tylko są starannie przygotowane i przemyślane, ale pokazują że każde zdjęcie może być inne, nawet w tym samym miejscu bądź w tej samej pozycji- wystarczy pomysł. Drugim małym ulubieńcem z kreatywną mamą są sikoreczki . Ten IG jest już bardzo rodzinny, poza samym maluchem pojawia się też dużo taty (a widok mężczyzny z małym dzieckiem to chyba najlepszy widok dla kobiety) i mamy. 

3. #people
Brandonwoelfel to profil bardzo, bardzo, bardzo magiczny i wyjątkowy. Bardzo polecam w niego kliknąć. Fantastyczna zabawa światłem, uchwycenie ludzkich emocji i piękna. Każde zdjęcie jest jeszcze lepsze od poprzedniego, serio. Ten amerykański fotograf wciąż mnie zachwyca. 

4. #food
Ta kategoria ma wielu zwolenników, również mnie. Odkąd pamiętam uwiodły mnie jednak zdjęcia na profilu waniliowachmurka .Autorka jest nie tylko stylistką jedzenia (tak coś takiego naprawdę istnieje!) ale też fotografem, co doskonale widać. Najbardziej Urzekły mnie zdjęcia z kalendarzem i aktualną datą - cudeńko. Autorka powinna do nich wrócić. 

5. #lifestyle #design 
Tutaj zdecydowanie NUMBER 1 to Natalia Sławek z profilu jestrudo. Kocham, uwielbiam, wzruszam się, wzdycham - jej zdjęcia wywołują u mnie wszystkie emocje. A jej profil jako calość CUDEŃKO. Polecam, choć wszyscy pewnie znają. Na podium zasluguje też projektantka wnętrz i szczęśliwa mama z ms_baika. Choć ostatnio na jej profilu więcej lifestyle'u niż wnętrz to jednak jej zdjęcia nadal mi się podobają. 

6. #travel 
Ta kategoria, która nie nalezy do moich ulubionych. Na profil Klaudii z dziennik_miedzymiastowy trafiłam przypadkiem i...tak już zostałam. Jej zdjęcia z różnych miejsc na świecie są magiczne, a do tego Klaudia prowadzi także bloga. Także wszyscy fani podróży, klikajcie! 

Mój IG nigdy nie będzie dla nikogo inspiracją, bo to raczej katalog moich wspomnień. Często zdjęcia wyglądają jak robione kalkulatorem (dzięki LG, to podobno twój super aparat), ale nie to się liczy tylko to, że są na nich uchwycone miłe chwile. Kto wie, może kiedyś się za niego zabiorę i też będę inspirować. Ale na razie wzdycham do innych. Jeśli macie to wpadajcie też do mnie. Znajdziecie mnie pod @mlodakarkoskaa

12 komentarzy:

  1. Dwa konta natychmiast dodałam do obserwowanych - sikoreczki ( zazwyczaj uciekam od dzieci, ale to konto jest magiczne ) i Brandona. Są wspaniałe.
    Widzisz, zaraz Cię dodam na IG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Brandon robi dobrą robotę, a ten dzieciaczek jest najsłodszy :)

      Usuń
  2. Tez uwielbiam Instagram! Mogę tam znaleźć tak wiele inspiracji! <3
    Przejrzałam wszystkie i rzeczywiście są genialne! ;)
    P.S. Próbowałam znaleźć Cię na instagramie, ale nie udało mi się ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod @mlodakarkoskaa, zapraszam! I dzięki, dopisałam we wpisie :) Może ja Cię znajdę :)

      Usuń
  3. Ja powoli przekonuje się do instagramu, co prawda mam konto, ale mało kiedy cos dodaje.
    Super, że masz konto, chętnie Cię dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na IG czasem potrafię dodać kilka zdjęć dziennie, a czasem jedno na tydzień. Jednak przeglądam go regularnie, choć preferuję profile znajomych niż te "inspirujące" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądam IG właśnie zazwyczaj podczas cieszenia się kubkiem kawy i wieczorem przed pójściem spać i uwielbiam inspirować się zdjęciami! Aż czasem szczęka opada, jak niektórzy w cudowny sposób prowadzą swoje profile. Oczywiście nie jest to najważniejsze, ja tam wolę wrzucać zdjęcia, które mi się podobają, a nie takie, które pasują :D Ale szanuję ludzi, którzy robią na odwrót. Polecone przez Ciebie profile są cudowne, na pewno będę odwiedzać. Szczególnie te z kategorii #baby, uwielbiam. P.S. Dziękuję za nominację LBA :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym całymi dniami siedzieć na instagramie i oglądać te wszystkie piękne zdjęcia z całego świata, także uwielbiam! :) To co poleciłaś od razu złapało mnie za serducho i poleciało do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zdjęcia książek, wiele bookstagramów obserwuję :) Bardzo podobają mi się piękne instagramy, z idealnymi układankami, które inspirują, kiedyś też takiego chciałam mieć, jednak tak jak ty, wolę dokumentować wspomnienia i nie skupiać się aż tak bardzo na tym co dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę jestem uzależniona od instagrama. Lubię przeglądać zdjęcia. Większość jest inspirująca. Podróże, motywacja i właśnie książki. Większość ciekawych tytułów znajduję dzięki instagramowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, ja w ogóle Instagrama nie ogarniam. Może w końcu powinienem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię instagram i często szukam tam inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu jesteś. Zostaw ślad po sobie, a na pewno zaglądnę też do Ciebie.